След двумесечно неприятно скърцане реших да реша проблема с задния мост.
Това е мястото, където ще се извърши операцията
Сами виждате разстоянието от края на тръбата, където трябва да се извърши пробиването на отвора - 11см
Гресьорката, която използвам е с резба М6, затова отвора е разпробит с свредло фи 5мм. Максималната дълбочина на гресьорката е 5-6мм, тъй като ако е по-дълбока може да опре в другата тръба :idea:
Навивате резба с метчик М6 доколкото можете, тъй като максимално може да влезе на 9мм дълбочина, навивате гресьорката и постигате крайния ефект...
Вкарвате грес докато избие отстрани от уплътнението между 2 страни и трябва да спре да скърца - поне временно :)
19 февруари 2008
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
1 коментар:
Ей тази процедура от година набирам смелост да я направя.
Публикуване на коментар